Kaks traditsioonilise meedia väljaannet


Edukas uue meedia kasutamine: The New York Times

"The New York Times" (NYT) on suurepärane näide sellest, kuidas traditsiooniline meediaväljaanne suudab edukalt kohaneda uue meediaga. 1851. aastal asutatud leht on läbi aastate investeerinud tugevalt digitaalsesse arengusse, ning see on end kuhjaga ära tasunud. NYT on loonud tugeva tasulise veebikeskkonna, kus eksklusiivne sisu on saadaval vaid tellijatele. NYT toodab taskuhäälingusaateid (nt "The Daily"), interaktiivseid lugusid ja visuaalset ajakirjandust. NYT kasutab sotsiaalmeediat oskuslikult, jagades artikleid atraktiivses formaadis ja suheldes aktiivselt lugejatega. Lood on tihti interaktiivsed, kasutades graafikat, videoid ja kasutajate osalust. NYT edu saladus peitub selles, et nad ei ole lihtsalt viinud trükimeedia sisu veebi, vaid nad on kohandanud selle uuele meediale vastavalt.

Vähem efektiivne uue meedia kasutus: Postimees

"Postimees", Eesti vanim ja üks loetumaid päevalehti, on küll edukas traditsioonilises meedias, kuid uue meedia võimalusi ei kasutata maksimaalselt ära. "Postimehe" veebiversioon sisaldab palju sensatsioonilisi pealkirju ja klikipõhiseid uudiseid, mis võivad vähendada tõsiseltvõetavust. Sisu jagatakse sotsiaalmeedias, kuid lugejatega otsene suhtlus ja arutelud on harvad.Erinevalt NYT-st puuduvad "Postimehes" näiteks regulaarsed podcastid või interaktiivsed artiklid. Lehe ülesehitus on kohati visuaalselt ülekuhjatud, mis võib takistada mugavat lugemist.Kuigi "Postimees" on Eestis jätkuvalt mõjukas uudistekanal, võiks see oma digitaalse strateegia üle vaadata, et paremini kohaneda muutuvate meediatarbimisharjumustega.


http://www.postimees.ee/

https://www.facebook.com/postimees

https://twitter.com/Postimees

https://www.nytimes.com/

https://twitter.com/nytimes



Comments

Popular posts from this blog

Kaks varasemat interneti nähtust.

Kaks V.Shea netikäsku